Euro Truck Simulator 2 – Gelecek Güncellemeden Bilgiler !

Scs Software sadece DAF lisansını eklemekle kalmıyor, peki ne mi yapıyor konumuzu inceleyin.

Preliminary information on the next update 

Pavel Sebor oyun çıktıktan sonra birçok güncelleme geleceğini ve yeni araçlar,haritalar vs oyuna dahil edileceğini açıklamıştı. Birkaç gün önce sıradaki güncelleme ile DAF’ın lisansının oyuna dahil edileceği haberini yapmıştık ancak iş sadece DAF ile sınırlı kalmıyor ve trafiğe birde otobüs ekleniyor. Blogta çoğu kişi yorumunda otobüs olması gerektiğini belirtiyordu SCS onları dikkate aldı. Herşey bununla sınırlı değil daha önümüzde birçok güncelleme olacak kim bilir daha neler eklenecek. Ayrıca güncellemede birçok hata düzenlemesi yapıldı ve frenler için yeni bir ayar baştan tasarlandı.

temsa ai bus Euro Truck Simulator 2   Gelecek Güncellemeden Bilgiler !

Oyundan sınırısız yararlanmak ve sorunsuz oynamak için satın almanızı tavsiye ediyoruz. Peki nereden satın alırım derseniz ; ARAL GAME’de Sadece 50 TL üstelik kargo ücretsiz.  Satın alan arkadaşlarımızda bize birçok kez sordular oyunlarınız 8 Kasım günü kargoya verilecek icon smile Euro Truck Simulator 2   Gelecek Güncellemeden Bilgiler !

Yusuf Bölükbaşı – EuroTruck2.com

Benzer Konular

29 Yorum

  1. barcaaa

    admin dafın farlar yandığında kabin içi farlar yandığında ışığını yaparmısınız Man da olduğu gibi

    Cevapla
  2. Mériç

    Ya keşke otobus sürülseydi çok güzel olurdu . (OTOBÜS EKLENİRSE SÜRME YAMASINIDA YAPARSINIZ ARTIK ) :=) HER ŞEYİ BECERİYONUZ :D

    Cevapla
  3. ali reis

    admin ben oyunu şuan orjinal oynamıyorum Türkiye’ye geldiğinde alcam fakat şuanki kariyerimi kurtarabilirmiyim orjinal oyunu yüklediğimde? lütfen cevap bekliyorum???

    Cevapla
    1. erol3334

      belgelerim klasöründen eurotrucksimulator2 dosyasına açıp profile yazan dosyanın içindeki dosyayı bir flash bellege yedeklersen eyer kariyerini kaybetmezsin arkadaşım

      Cevapla
  4. Bora

    ali reis oyunu orjinal aldığında şuanki saveni kopyala masaüstüne sonra oyunu sil orjinal oyununu kur belgelrim euro truck 2 klasörüne saveni kopyala profilinin aynen hazır :D

    Cevapla
  5. yiğitt

    aslında bunun yanında birde ambulans, polis, itfaiye, kamyon, taksi vb. araçlarda eklense oyun daha da gerçekçi olur admin söylesene scs ye bunlarıda eklesin :D

    Cevapla
  6. hasan525
    hasan525

    Polis araçları ve diğerleri zamanla yayınlanacaktır. Oyun güncellenmeye devam edilecektir. Biz de elimizden gelen desteği vereceğiz.

    Cevapla
  7. ali reis

    eyvallah erol3334 ve Bora kardeşlerim saolun. adminler siteyle hiç ilgilenmiyo. soru soruyoruz cevap bile vermiyolar…

    Cevapla
  8. ufuk

    kardeş bu oyunda grafikler düşükken donma kasma gibi problemler olmuyor grafikleri yükselttiğimde oyun kasıyor neden böyle oluyor çözümü nedir yardım edersen teşekkür ederim kardeş,hayırlı işler kolay gelsin…

    Cevapla
  9. ali reis

    hasan525 adminim,
    birçok kez direksiyon ayarlarıyla ilgili bir bilgilendirme yapılıp yapılmayacağını sordum fakat hiçbirinde cevap alamadım. bunuda cevaplardan güzel olur.

    Cevapla
  10. sentello42

    Bence güzel olmaz. önünüzden durmadan mavi renkli otobüs geçip duruyor veya farklı bir renk olsun.Bilmemne marka aynı otobüsler. Oyunun simulasyon olmazki?

    Cevapla
    1. yiğitt

      aynen böyle arkandan geliyorsa ona yol açmak falan açmayana ceza yazılsa falan ne güzel olurdu

      Cevapla
  11. arif

    oyunun demosunu aldım çocuklar oynarken dikkatimi belki basit ama gerekli şeylerin olmayışi çekti.mesela cama su fışkırtma yok bu simulasyonda gereklidir bence.ayrıca biz turkler yolda aracımızın kardeşini yani aynı model aracı görünce korna çalar selamlaşırız oyunda buda olmalı,daha çok eksik var ama birde kameralarda eksik var mesela çekicinin sol yanağını tekerden aynaya kadar olmakla birlikte kontrolu kaybetmeyecek kadar yoluda gösteren bir kameranında olması gerek zevkli bir dış seyrediş açısından hata bakarken şoforun cam kenarına koyduğu dirseği bile ayrı hava katardı.

    Cevapla
  12. hasan525
    hasan525

    Arif bunların olması şuan mümkün değil
    Bu kadar ayrıntıyı koyamazlar ve Türk şoförler için değil Avrupalı şoförler için tasarlandı

    Cevapla
  13. demhat

    YHa BEYLER ACİLL 1.1.1 SÜRÜMNDE BİR BUS MOD YAPIN LTFN YHA ARIOM ARIOM YOK BE KARDEŞİM LÜTFEN YAPIN BİRAZ LTFN

    Cevapla

Yorum gönder

E-posta hesabınız yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

7ads6x98y