Pazartesi , 21 Nisan 2014
Son Haberler

ETS 2 Mod – Gerçekçi Fizik Sistemi Güçlü Fren ve Hız Sınırı Yok v4.0 KaçakTV

ETS 2 Mod – Gerçekçi Fizik Sistemi Güçlü Fren ve Hız Sınırı Yok v4.0 KaçakTV

 

Gerçekçi Fizik Güçlü Fren ve Hız Modu 4.0
Realistic Physics Mod v4.0 ( Gerçekçi fizik modu 4.0 )
Daha Güçlü Fren, Daha Gerçekçi Kabin Sallanması ( İç Kabinde Dahil )
2 Adam Sürüm Bulunyor. Hız Limitli ve Hız Limitsiz.

Gerçekçi Fizik Güçlü Fren ve Hız Modu 3.0 ile Gerçekçi Fizik Güçlü Fren ve Hız Modu 4.0 Arasındaki Yenilikler.

*Gerçek Tırların Physics Ayarları Girilmiştir.
*Frenlerler Dahada Güçlendirilmiştir. ( Farkı anlamak için Oyun Ayarlarından Fren Kuvvetini arttırın )
*Gerçekçi Fizik Güçlü Fren ve Hız Modu 3.0 modunda bazı arkadaşlarda hız 90′ı geçmiyordu. Sorun Düzeltildi.
*Volvo & Renault & Scania & Daf & Mercedes % Iveco için ekstra güçlü fren ayarı.
*Bazı tümseklerde aracın birden durması ve bazı buglar düzeltilmiştir.
*Geri giderken durma sorunu oyunun 1.3.1 Patchiyle ve Retarderle ilgilidir.
İyi Oyunlar..

Düzeltilen Hatalar ( Fixed Bugs )
*Tırın geri geri giderken durmama sorunu çözülmüştür.
*Frenler biraz yumuşatılmıştır.
*Yağmurlu&Güneşli havaya göre fren ayarları ayarlanmıştır

▷Realistic Physics Mod v4.0 Sorunları Düzeltildi ve Linkler Yenilendi!

Kurulumu: Direkt Mod Klasörüne Atın ve Oyundan Düzenle Kısmından Seçin
Tüm Patchlerde Çalışır: 1.1.1 – 1.1.3 – 1.2.5.1 – 1.3.1

Realistic Physics 4.0 Modu by KacaK tarafından yapılmıştır.

———————————————————

Hız Limitli Version (90km/h):

İNDİR-DOWNLOAD

*******************************************

Hız Limitsiz Version (180km/h):

İNDİR-DOWNLOAD

——————————————————–

Fizik Modu:

Kod:
Gerçekçi Fizik Güçlü Fren ve Hız Modu ( by KacaK

Harita:

Kod:
Physics Testing Ground

Sürdüğüm Tır:

Kod:
Renault Premium

Sistem Özelliklerim:

Kod:
•AMD Phenom II X4 955 Quad Core 3,2Ghz
•Kingston 14GB 1333 MHz DDR3 Dual Kit CL9
•Nvidia GeForce GTX550Ti, 1024MB, GDDR5, 192bit
•SEAGATE 500 GB SATA II NCQ 16 MB 7200
•XIGMATEK MidgaRd 500W Pure Black Edition
•Samsung S23B550V 23" Full HD Led Monitor
•Edifier M3200 2+1 34W RMS Speaker
FORUM BAĞLANTISI
http://www.simulasyonturk.com/forum/Konu-ets-2-mod-realistic-physics-guclu-fren-ve-hiz-siniri-yok-4-0-video.html

Hakkında ETS 2 Türkiye

ETS 2 Türkiye
Euro Truck Simulator 2 Türkiye www.eurotruck2.com iletisim@eurotruck2.com Facebook: https://www.facebook.com/eurotrucksimulator2turkiyefan Türkiye'nin oyuna eklenebilmesi için satın almanız gerekmektedir. AralGame'de stoklar bitiyor ve yenileri geliyor. Destekleriniz için teşekkürler.

54 yorum

  1. YAMA İÇİN TEŞEKKÜRLER BU Hız Limitsiz Version (180km/h): İNDİRDİĞİMİZDE HEM HIZ HEMDE FREN AYARLARI BUNUN İÇİNDE DİMİ

  2. paylaşım için teşekkürler denedim ama aracın geri geri gelmesi gibi küçük sorun var ama yinede çok iyi fizik modu yapanın emeğine sağlık

  3. “basit otomatik” yerine “gerçek otomatik” şanzıman seçeneğini seçip oynarsanız geri geri gelme olayı olmuyor kendim denedim

  4. slm admin ve arkadaslar bu mod bende oldu ama şu test alanına bir türlü giremedim ve bulamadım bilgisi olan paylaşır ise sevinirim tşk.

  5. HASAN BEY BU BUTUN ARACLAR ICIN KABIN AYDINLATMASI GECE YANMIYOR NEDENDIR ???cevap:

  6. @vabis onun için ayarlardan 2. kabin aydınlatma seçeneğini açacaksınız ;)

  7. Malesef ki geri gidiyor tır durduramıyorum bu mod ile.

  8. Tayfun onu ise Oyuna girdiğinde ayarlardan yapacaksın..”Seçeneklere” girip oradan ayarlıyacaksın..

  9. şanzıman türünü değiştirseniz bile geri geri geliyor zevkli olmuyor

    • arkadaslar bende mod calismiyor… diger butun modlari addim ama yinede hata veriyor … oyundan atiyor

  10. ya arkadaslar ben bu modu ındırdım sonra yapmm gerekenlerı bırı tarıf etse su oyun duzenjlemesı neresı oluyr bulamadım yardımcı olursanız ???

  11. çalışmıyor oyundan atıyor 1.3.1de

  12. Arkadaşlar 1.3.1 sürümünde çalışıyor…Bu mod sadece tırınıza güçlü fren imkanı vede hız sınırı 90 olan sınırı kaldıran moddur..

  13. geri vites takılı kalıyo

  14. Kardeş bende öyle bir sorun yoktu..Denemek için indirmiştim denediğim zamanda ise öyle bir sorun yoktu..

  15. Arkadaşlar size hemen bir açıklama getireyim. Bu mod bütün patchlerde sorunsuz halde çalışmaktadır. Eğer mod çalışmassa yada oyundan atıyorsa bilin ki sizin kullandığınız diğer modlarla bu mod çakışma yapıyor.
    İkinci olarak ise geri geri giderken duramama problemimiz var. Bu problem modda kaynaklanmamaktadır. Problemin nedeni 1.3.1 versiyonu ile oyuna gelen “Retarder” fizik modlarını olumsuz etkiliyor. Hangi fizik modunu denerseniz deneyin geri gitme olayına çözüm bulamayacaksınız. Eğer oyun versiyonunuz 1.3.1′in altında ise fizik modunu gönül rahatlığı ile geri geri giderken durmama sorunu olmadan oynayabilirsiniz. Ayrıca illa ben fizik moduyla oynacağım diyorsanız, yükü alırken fizik modunu kapatıp yükü alın ve gideceğiniz yolu fizik modunu kullanarak gidin. Daha sonra teslimatta ise Direkt şirkete girip “ENTER” tuşu ile yükü bırakabilirsiniz, ha illa parkedicem diyorsanız Gene Profil bölümünden Düzenleye basıp Fizik modunu yükü yanaştırmak için iptal edebilirsiniz. Çok uzun oldu ama okuyan için çok değerli bir bilgi. İyi oyunlar hepinize.
    http://www.youtube.com/KacaKTV

  16. mod çok güzel sizden tek istedihim şu video nun sonundaki bayırlar iniş çıkış felan normal oyundada olsa çok güzel olur

  17. selamın aleykum beyler fren ayarları yok bende neden frene bastıktn sonra baya gıdıyor sonra duruyor neden ve nasıl yapabılırım

  18. abi bütün modlari sildim yinede oyundan atiyor

  19. Kardeş sürümün uyuyor mu?

  20. sürümüm 1.3.1 her türlü deniyorum ama oyundan atiyor :( ilk defa bu mod”u kullanirken oyundan atti. daha önce hic olmamisti.

  21. 1.3.1s `mi yoksa 1.3.1 `mi?

  22. yüksek hızlarda direksiyon dönmüyor yanlız…

  23. Arkadaşlar modun sorunlarının düzelmiş olduğu verisyonu çıkmıştır. Birkaç gün içerisinde linkler yenilecektir takipte kalın ;)

  24. Arkadaşlar link yenilendi. Geri viteste durmama,oyuna girememe sorunları çözülmüştür. Eski dosyayı silip bu dosyayı indiriniz.

  25. Arkadaşlar merhaba, 1.3.1 versiyonunu kullanıyorum, modu indirdim herçey çok güzel fakathız limiti kalkmıyor.. her iki osyayı da denedim sonuç aynı. Yardımcı olabilecek var mı?

    • Modları profil kısmından seçtikten sonra oyuna girdiniz mi ?
      Birde başka bir moddan limit kalkmayabilir.

  26. yaa ben bu düzenle kısmını bulamadım yardımm edinn

  27. BU DENEME SÜRÜŞ YERİNERDE ACABA ?

  28. arkadaşlar ben indiremedim yaa nasıl inecek

  29. Kardeş Bunun Yamasının Linkini Atarmısınız ?

  30. arkadaşlar size bir sorum olacak düzenleme kısmı nerede ?

  31. yanlız düzenLe kLasörünü buLamadım arkadasLar yardımcı oLun be nerde bu kLasör

  32. bide oyundan atıyo nedense

  33. görkem(ets 2 ci)

    bu test alanını nerden buluyorsunuz

  34. sımdı enın bu lınkı ındırdım benıde oyundan atıyo. oyunum 1.1.1 sımdı sen dıyecen kı baksa modlar vardır onlarla cakısıyo pekı onları napacaz sılecezmı yanı..

  35. 144 teşekkür ellerinize sağlık :D

  36. 144 yaptım manyak bşy bu teşekkür ellerinize sağlık :D

  37. slm admın ben ets oyununu oynuyodum bi sekılde yegenım sılmıs oyunu. rıca etsem bı lınk verırmısın 1.2.5 olabılır. aclı cvp bekliyorum sevınırım

  38. benimki 1.1.1 indirip mod klasörüne attım ama düzenle kısmı yok yardımmm

  39. hocam ben indirdim modu fiziki fren modu felan tamam çalışıyor ama 91 i yine geçemedim ya :) nerde yanlış yaptım aceba ?

  40. 1.1.1 de çalışmadı neden?

  41. 1.8.2.5 te çalışırmı

  42. Saol kardeş

  43. tamamda 1.2.5 de çalışıyomu bu

  44. düzenle kısmı nerdee sürüm 1.1.1 acill yardım

Cevapla

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Required fields are marked *

*

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>