Benzer Konular

8 Yorum

  1. Çağrı

    Motoru neredeyse 2 kat güçlendirdim ve ekstra 2 vites daha ekledik bu mod sayesinde sözde ancak önceden 180 yapabiliyorken şimdi 140 da kalıyorum. Yükde de beygirin farkını hiç hissettirmiyor. Bence biraz sözde olmuş… Vites 9-10-11-12 de yığılıyor

    Cevapla
  2. arif

    öncelikle çok gerekli konuya elattınız bravo.fikrimce 12 vites gereksizdi ama madem var ozaman aracın en hızlı yanı ibreyi zorladığı vites olması gerekirdi.şimdi olması gereken şudur,ağır motorlarda 1.vites kalkış vitesidir,2,3,güç,4 ve ilerisi güç ve seri vitesleridir.rampada araç 8 den yukarı kullanamaz bu saçma olduğu kadar zevksizdirde.yapılacak mod ile vites sayısını artırmak yerine 11,10 ve 9.viteslerin torkunu artırıp seriliğini düşürmektir böylece rampada 9.vıteste motor bağırmaz rampa bitincede vites artırmanın zevkini alırız.kolay gelsin

    Cevapla
  3. ömer

    arif sana kesinlikle katılıyorum vites geçişleri öyle olmalı ama 12 vites gereksiz değil gerçek tırlarınkide öyle hatta 2 tane c vitesi var yani toplamda 14 vites oluyor bide aracı 6 vites düşünelim *2 de takviye olsa gene 12 oluyor 8. vites 4 denk gelior senin söylediklerin mantıklı…

    Cevapla
  4. mfc

    abi bu hangisi acaba? benim 1.1.1 ve bir türlü update yapamadım olmuyo yükledim ama hala güncellenmedi :(

    Cevapla

Yorum gönder

E-posta hesabınız yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir